Master Healer II deel 1

Posted on 11 februari 2009. Filed under: Cursussen |

Gisteren ben ik naar de eerste bijeenkomst van de cursus Master Healer II geweest.
Deze opleiding wordt in Kerkrade bij centrum ONENESS van Jean Freere gegeven.
Een hele ervaring moet ik zeggen. Ik vond het best wel spannend om te gaan.
Veelste vroeg was ik aanwezig, maar dit gaf wel juist de rust om lekker te "landen"
en volledig aanwezig te zijn. Een zeer grote groep (25 personen) was aanwezig.
In de ontvangstruimte werd er wat bijgekletst door bekenden, de rest was net zo onwennig als ik.

Naast me zat Jadranka, oorspronkelijk komt ze uit Macedonië, gelukkig ook een nieuweling. Iedereen is wel
erg aardig. Om half acht worden we naar beneden geroepen, Jean begroet iedereen persoonlijk en de sfeer is
direct anders, heel rustig en stil, er is meteen ruimte voor iedereen om zichzelf te zijn.

Na een korte voorstelronde wordt iedereen gevraagd naar zijn ervaringen van de laatste  tijd en of je nog
ergens "tegenaan gelopen bent". Het blijkt dat bijna iedereen last heeft van heel veel onrust. Uiteraard krijgen
we meerdere keren te horen dat wat je in de buitenwereld beleefd ook in je binnenwereld leeft en andersom.
Het advies om dicht bij jezelf te blijven, in je kracht te blijven en uit de CHAOS te stappen wordt dan ook
aan meerdere personen gegeven. En eigenlijk ook wel logisch, wie heeft het nu niet druk druk druk en ervaart
dat als teveel. Er zullen maar weinig mensen zijn met een overvolle agenda die hier echt plezier aan beleven.
Onszelf op de eerste plaats zetten, zonder nadenken gewoon doen. Dat zit er nog niet echt in, maar het hoeft ook
niet nadelig te zijn voor je omgeving. Na zo’n uurtje of wat voor jezelf ben je ook een prettiger mens naar buiten toe.

We krijgen nog een boek mee naar huis van Bram Moerland, Schatgraven n Thomas. Een boek over het thomas-evangelie.
Ook krijgen we nog uitleg over het reinigen van de aura met Lavendelolie en een oefening om te oefenen in je centrum te
blijven te midden van de drukke energieën. Deze zal ik nog Bloggen.

Hieronder zie je een interview met de Schrijver.

Ik moet zeggen dat ik zeer positief ben na deze eerste avond, ik heb echt het idee dat de
dingen waar ik verspreid mee bezig was samen gaan vallen. Diverse boeken die ik gelezen heb komen
in deze cursus terug… toeval !?… denk het niet.

Groetjes van Andrea

Bram Moerland

Make a Comment

Geef een reactie

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

