Masterhealing II deel 2

Posted on 14 maart 2009. Filed under: Cursussen |

Dinsdag heb ik de tweede avond van de cursus Masterhealing van Jean Freer gehad.
We zijn nu opgedeeld in 3 groepen. Dit werkt beter, er is meer aandacht voor iedereen en je kunt makkelijke vragen stellen enzovoorts.

Ik was ingedeeld bij Jean, en na een korte inleiding mocht iedereen zijn verhaal doen.
Opvallend is dat heel veel mensen een onrustige tijd hebben en gevoelens van onmacht, frustratie en opruimerigheid.
Dat komt volgens Jean doordat er op het moment vooral door Engel Michael gewerkt wordt aan het opruimen van oude
emoties (of stukken zo je wilt). Dit gaat op een heftige manier, en de gevoeligen onder ons die ook nog eens spiritueel bezig zijn
hebben hier veel last van. Dit zou zeker gaan duren tot 27 maart.

Zelf voel ik dit heel sterk, oude gevoelens van boosheid en vooral opstandigheid
komen bovendrijven. Om dit te kunnen "overleven" moeten we leren om dicht bij onszelf te blijven, te blijven centreren en gebruik maken van het
violette vuur. Daar komt het weer, een puzzelstukje dat ik eerder heb opgepikt valt op zijn plaats.

Een goede oefening hiervoor is de volgende:
  • ga rustig zitten of liggen of staan en laat via je stuitje een koord diep de aarde inzakken
  • maar dit koord stevig vast aan het midden van de aarde, geef het koord je naam, de datum van vandaag en de eerste kleur die in je opkomt.
  • ga langs het koord omhoog, langs je ruggegraat en maak via je kruinchakra contact met de cosmos.
  • laat de energie in je stromen en laat dan een grote kristallen stolp over je heen zakken
  • maak deze stolp zo breed dat je je armen kunt strekken, doe dat ook echt, strek je armen
  • en draai dan langzaam rond in je eigen ruimte, hier kan niets je raken, alle negativiteit wordt tegengehouden door de stolp.

Op zaterdag 11 april ga ik naar een lezing over het Christusbewustzijn. Dit komt ook terug in het boek van Bram Moerland.
Misschien heb je zin om mee te gaan. Bel of mail me dan even. Hieronder wat informatie:



Lezing – Het Heilige Huwelijk ofwel het Christusbewustzijn – door Karel & Caroline van Huffelen – 11-4-2009

 

 Het Heilige Huwelijk ofwel het Christusbewustzijn

 

Lezing :    zaterdag 11-4-2009 / 20.00 – 22.30 uur  –  Entree  € 10.00

De lezing vindt plaats in Zalencentrum Brandpoort, Hoogstraat 191, Landgraaf

 

Lezing door Karel & Caroline van Huffelen:

 Alleen
vanuit mijn hart spreek ik. Alleen vanuit mijn hart kom ik tot u. Ik,
Maria Magdalena, als vertegenwoordigster van het manlijke en het
vrouwelijke principe en Jezus als de vertegenwoordiger van het
vrouwelijke en mannelijke principe. Wij zijn in feite één en hetzelfde.
Alléén voor het uitdrukkingsveld op Aarde hebben we een verschillend
jasje aangetrokken. Wij willen tot u spreken over het
Christusbewustzijn, ook wel het Heilige Huwelijk genoemd. Velen
beseffen niet dat het Christusbewustzijn een uitdrukking is van de
versmelting van het mannelijke en het vrouwelijke principe in zowel de
man als de vrouw.

Kom, kom en luister naar mijn stem.

Ik roep u!

Maria Magdalena

 

Karel & Caroline zijn de auteurs van Maria Magdalena en de Schijnheiligen,

ISBN 90-807533-2-7.

 

Inmiddels hebben Karel & Caroline al 3 boeken op hen naam staan. 

 

Beiden
werden in 2009 uitgenodigd om het eerste Maria Magdalena Festival mede
vorm te geven  in het Katharengebied in Zuid-Frankrijk.

Caroline geeft gechannelde informatie door van Jezus, Maria Magdalena en de Meesters.

 

Voor meer informatie zie www.karelencaroline.nl 

Make a Comment

Geef een reactie

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

